Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (1)Реферативна база даних (2)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Зінонос Н$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 8
Представлено документи з 1 до 8
1.

Зінонос Н. О. 
Ергономічний підхід до навчання іноземних студентів на підготовчому відділенні ВНЗ [Електронний ресурс] / Н. О. Зінонос // Молодий вчений. - 2014. - № 12(1). - С. 293-296. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2014_12(1)__70
Попередній перегляд:   Завантажити - 174.707 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Зінонос Н. О. 
Використання Flipped Learning моделі у навчанні іноземних студентів на підготовчих відділеннях ВНЗ України [Електронний ресурс] / Н. О. Зінонос // Молодий вчений. - 2015. - № 2(4). - С. 40-43. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2015_2(4)__12
Попередній перегляд:   Завантажити - 174.868 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Зінонос Н. О. 
Педагогічні принципи організації процесу адаптації іноземних студентів до вивчення природничо-математичних дисциплін [Електронний ресурс] / Н. О. Зінонос // Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія : Педагогіка. Соціальна робота. - 2014. - Вип. 34. - С. 84-86. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvuuped_2014_34_24
Попередній перегляд:   Завантажити - 205.739 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Зінонос Н. О. 
Вивчення освітніх систем країн навчання іноземних студентів як фактор підвищення ефективності їх адаптації у ВНЗ України [Електронний ресурс] / Н. О. Зінонос // Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія : Педагогіка. Соціальна робота. - 2015. - Вип. 35. - С. 68-71. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvuuped_2015_35_22
Попередній перегляд:   Завантажити - 261.524 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Зінонос Н. О. 
Аналіз змісту математичної освіти країн африканського регіону [Електронний ресурс] / Н. О. Зінонос // Збірник наукових праць [Херсонського державного університету]. Педагогічні науки. - 2014. - Вип. 66. - С. 310-314. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znppn_2014_66_56
Актуальність проблеми обумовлено необхідністю вдосконалення процесу підготовки іноземних студентів у вітчизняних вишах. До першочергових завдань на етапі довузівської підготовки віднесено оволодіння методологічним підходом до вивчення природничо-математичних дисциплін, освоєння основ базових знань і мови майбутньої спеціальності. Вказано на необхідність врахування специфіки підготовки іноземних студентів в країнах попереднього навчання, зокрема її змістової складової, що дозволить ефективно розв’язати завдання навчального та адаптаційного характеру довузівського етапу.Актуальность проблемы обусловлена необходимостью совершенствования процесса подготовки иностранных студентов в отечественных вузах. К первоочередным задачам на этапе довузовской подготовки отнесены овладение методологическим подходом к изучению естественно-математических дисциплин, освоение основ базовых знаний и языка будущей специальности. Указана необходимость учета специфики подготовки иностранных студентов в странах предварительного обучения, в частности ее содержательной составляющей, что позволит эффективно решить задачи учебного и адаптационного характера довузовского этапа.The relevance of the problems due to the need to improve the process of training foreign students in local universities. As the primary step in pre-university training specified the mastering of the methodological approach to the study of natural and mathematical sciences, the development of basic knowledge and fundamentals of the language of the future profession. Indicated the need for taking into account the specific training of foreign students in the previous study, including its semantic component will effectively solve the task of learning and adaptive nature of the pre-university stage.
Попередній перегляд:   Завантажити - 372.524 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
6.

Зінонос Н. О. 
Вплив мотивації на успішність і результати навчання іноземних студентів при вивченні природничоматематичних дисциплін [Електронний ресурс] / Н. О. Зінонос // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2017. - Вип. 1. - С. 269-275. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2017_1_32
Попередній перегляд:   Завантажити - 542.902 Kb    Зміст випуску     Цитування
7.

Зінонос Н. О. 
Адаптація студентів до навчання у вищому навчальному закладі як психолого-педагогічна проблема [Електронний ресурс] / Н. О. Зінонос // Науковий вісник Ужгородського університету. Серія : Педагогіка. Соціальна робота. - 2018. - Вип. 1. - С. 78-81. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvuuped_2018_1_18
Попередній перегляд:   Завантажити - 246.378 Kb    Зміст випуску     Цитування
8.

Афанасьєв Є. В. 
Моделювання збалансованого управління адаптивним розвитком виробничо-економічним потенціалом гірничо-збагачувальних підприємств з урахуванням ризику [Електронний ресурс] / Є. В. Афанасьєв, А. Ю. Шахно, І. Є. Афанасьєв, М. Г. Афанасьєва, Н. О. Зінонос. // Ефективна економіка. - 2023. - № 6. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/efek_2023_6_6
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського